هیپوترمی یا افت دمای بدن چه خطراتی دارد بهداشت عمومی, پزشکی در سفر 0 هیپوترمی چیست ؟ هیپوترمی به معنی افت دمای بدن است و به وضعیتی گفته می شود که دمای مركزی بدن كه معمولاً ۳۷ درجه سانتی گراد است، به 35 درجه سانتی گراد و یا كمتر برسد. منظور از دمای مرکزی، دمای داخل دهان یا معقد است، چون ممکن است دمای دست یا … متن کامل